poniedziałek, 5 stycznia 2015

Święta, święta i po świętach :)

Już kilka dni po świętach. Wstawię wam tutaj kilka moich zdjęć świątecznych i sylwestrowych :) Miło powitaliśmy rok 2015 :) Niektórzy z fajerwerkami w towarzystwie rodziny, przyjaciół lub swojej sympatii, a niektórzy bez fajerwerek w ciepłej, rodzinnej atmosferze. W moim przypadku było to tak, że od 20 do 22:30 byłam z mamą i z wujkiem, a potem mama mnie zawiozła do domu i przyszły do mnie dwie koleżanki, a mama pojechała z powrotem do wujka ;) Pogadałyśmy sobie i powspominałyśmy stary rok. Nie mogłyśmy się doczekać i otworzyłyśmy pierwszego szampana Piccolo ;D tak długo go piłyśmy, że nim się obejrzałyśmy była już 23:35 i szybko wzięłyśmy drugiego szampana, fajerwerki i poszłyśmy odpalać je ok. godziny 23:50 :) Nowy rok przywitałyśmy z radością i uśmiechem na twarzy :) No ale co tu się rozpisywać ;D Pooglądajcie sobie zdjęcia i filmik z fajerwerkami :)



                                                     

                                                                               


                                                     


*
                                        




Miłego wieczoru ;3 
*Przepraszam za odwrócony obraz filmu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz